Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Aquesta infradiagnosi afecta pacients d'altres malalties neurodegeneratives, com el Parkinson, l'Alzheimer o l'ELA
Damunt el paper, la demència afecta el 18 % de les persones majors de 70 anys. Això vol dir que a les Balears n’haurien d’estar diagnosticades més de 30.000. La realitat, lamenten els experts, però, és que tan sols ho estan unes 10.000 persones. És a dir, el 65 % dels casos no es detecten.
L’Alzheimer, el Parkinson o l’ELA són les malalties neurodegeneratives més comunes a les Illes. Afeccions del sistema nerviós que es caracteritzen -expliquen- per causar una gran discapacitat i dependència.
Avançar cap a un diagnòstic precoç o la coordinació sociosanitària en cures de llarga evolució, la formació dels professionals o la sensibilització de la ciutadania són, segons els experts, algunes de les línies d’actuació que marca l’estratègia de malalties neurodegeneratives per tal de millorar la qualitat de vida.
I això precisament és el que s’ha tractat a una jornada especialitzada a Son Llàtzer, en la qual han participat més de 150 professionals.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç