Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El turisme alemany està reactivant aquest mes de maig les zones turístiques especialitzades en aquest mercat
Platja de Palma és la segona zona amb més hotels oberts a Mallorca. A hores d’ara, dels establiments adscrits a l’Associació d’Hotels de la zona, 32 estan oberts. L’ocupació d’aquest mes de maig ha superat les expectatives dels hotelers.
Alguns hotels esperen aquest cap de setmana arribar a un 65% d’ocupació tot i que les xifres són molt variables. El perfil de client que tenen és més estranger que local.
Mentrestant, també continua la reobertura d’hotels a la resta de l’illa. Dels 831 establiments, adscrits a la Federació Hotelera de Mallorca, 231 tenen ara mateix les portes obertes.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions