110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
La comandància de la Guàrdia Civil celebra aquesta prova els divendres
La taxa d’aprovats per obtenir la llicència d’armes és del 80%. Els candidats asseguren que, sense estudiar, no és fàcil passar la prova. El darrer divendres de cada mes la Comandància de la Guàrdia Civil de Palma s’omple de gent que la vol aconseguir.
Per obtenir el permís han de tenir 18 anys. També s’hi poden presentar menors, però la seva llicència serà d’acompanyament. Aquest permís és obligatori per caçar i també pels aficionats al tir al plat.
Els que passen la teòrica tenen una darrera prova. Un examen pràctic que consisteix en muntar i desmuntar l’arma i disparar dos cartutxos. Els nervis els poden trair i no encertar la diana.
Els que han superat l’examen, encara hauran d’esperar uns mesos, fins que, des del Ministeri de l’Interior, els entreguin el permís definitiu d’armes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores