Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La comandància de la Guàrdia Civil celebra aquesta prova els divendres
La taxa d’aprovats per obtenir la llicència d’armes és del 80%. Els candidats asseguren que, sense estudiar, no és fàcil passar la prova. El darrer divendres de cada mes la Comandància de la Guàrdia Civil de Palma s’omple de gent que la vol aconseguir.
Per obtenir el permís han de tenir 18 anys. També s’hi poden presentar menors, però la seva llicència serà d’acompanyament. Aquest permís és obligatori per caçar i també pels aficionats al tir al plat.
Els que passen la teòrica tenen una darrera prova. Un examen pràctic que consisteix en muntar i desmuntar l’arma i disparar dos cartutxos. Els nervis els poden trair i no encertar la diana.
Els que han superat l’examen, encara hauran d’esperar uns mesos, fins que, des del Ministeri de l’Interior, els entreguin el permís definitiu d’armes.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi