Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
El ministre Planas ha fet una crida a la unitat i a defugir el conflicte
Els pescadors de les Balears també han dit basta. Les confraries calculen que el 80% de les 300 barques que hi ha a les Illes han quedat aquest dilluns a port i fan comptes mantenir les aturades fins dimecres que ve, dia en què els pescadors es reuniran amb el ministre d’Agricultura i Pesca, Luís Planas, per obtenir solucions urgents a aquest panorama.
Omplir els dipòsits els costa de més 300 euros diaris i a les barques d’arrossegament els costa encara més. Els únics que han decidit sortir han estat els pescadors de Ciutadella perquè, diuen, que ni tan sols es poden permetre quedar a port.
Des de Brussel·les, el ministre Planas ha fet una crida aquest dilluns a la unitat i a defugir el conflicte tot i reconèixer les dificultats per les quals passa el sector primari.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT