Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Abunda el turisme de proximitat i les estades curtes concentrades durant el cap de setmana
Amb l’inici del mes de juliol, el 80% de la planta hotelera de Formentera ja ha obert portes. Enguany, però, el perfil del turista i les estades no són iguals a les de les darreres temporades.
El turisme italià, que fins ara era el principal mercat amb què treballava l’illa, és molt escàs i abunda el nacional, sobretot dels nostres vesins illencs a causa de la proximitat.
La tendència de les estades també ha variat, són estades curtes que es concentren principalment als caps de setmana. Així doncs, els caps de setmana els hotels tenen una ocupació de gairebé el 100%, mentre que entre setmana l’ocupació és mínima.
Els hotelers treballen en un escenari molt incert, perquè contínuament reben reserves i cancel·lacions, tot amb molt poc marge de temps. Això fa que la planificació sigui complicada.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella