Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aliança per l'Aigua demana uan inversió radical en la millora del clavegueram per solucionar el problema
A Eivissa, el 80 per cent de les aigües depurades són massa salades per la seva reutilització per l’agricultura o per regar jardins. L’Aliança per l’Aigua demana una inversió radical en la millora del clavegueram per solucionar el problema.
Les dades d’Abaqua de l’any passat mostren que totes les depuradores d’Eivissa excepte la de Sant Joan van vessar a la mar, en algun moment, aigües amb salinitat per damunt del límit apte. Això fa impossible la seva reutilització. A més, el percentatge d’aigües depurades salinitzades ha pujat gairebé un 10 per cent respecte a l’any anterior.
Les aigües del clavegueram arriben massa salinitzades a les depuradores, i en el cas de la ciutat d’Eivissa se supera en vuit vegades la salinitat permesa.
A l’octubre per fi començarà a funcionar la bassa de sa Rota, que es va construir fa 26 anys i permetrà la reutilització als agricultors. Segons l’Aliança per l’Aigua, ara només es fa servir aigua depurada al golf de Roca Llisa i aquest estiu també es regaran jardins a Cala Tarida.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc