Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

L'Aliança per l'Aigua demana uan inversió radical en la millora del clavegueram per solucionar el problema
A Eivissa, el 80 per cent de les aigües depurades són massa salades per la seva reutilització per l’agricultura o per regar jardins. L’Aliança per l’Aigua demana una inversió radical en la millora del clavegueram per solucionar el problema.
Les dades d’Abaqua de l’any passat mostren que totes les depuradores d’Eivissa excepte la de Sant Joan van vessar a la mar, en algun moment, aigües amb salinitat per damunt del límit apte. Això fa impossible la seva reutilització. A més, el percentatge d’aigües depurades salinitzades ha pujat gairebé un 10 per cent respecte a l’any anterior.
Les aigües del clavegueram arriben massa salinitzades a les depuradores, i en el cas de la ciutat d’Eivissa se supera en vuit vegades la salinitat permesa.
A l’octubre per fi començarà a funcionar la bassa de sa Rota, que es va construir fa 26 anys i permetrà la reutilització als agricultors. Segons l’Aliança per l’Aigua, ara només es fa servir aigua depurada al golf de Roca Llisa i aquest estiu també es regaran jardins a Cala Tarida.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull