Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El Govern n'ha retirat 97 tones a tot l'arxipèlag els darrers dos anys amb fons de l'ITS
En els darrers sis anys, Creu Roja ha retirat més de 200.000 untats de residus de les platges de les Illes gràcies al seu projecte de vigilància ambiental al litoral. Enguany, presta aquest servei al parc natural des Trenc i el 80% del que hi han recollit són plàstics.
Tots els dissabtes d’estiu, un equip de voluntaris presta el servei que es divideix en dos tipus d’actuacions: neteja de residus i vigilància dels fondejos sobre la posidònia. Qualifiquen l’acollida, en general, de positiva. El responsable de Medi Ambient de la Creu Roja, Marc Ayats, explica que “el fet de tenir una vigilància permanent cada dissabte al mateix lloc fa que tenguem un efecte dissuasiu important”. Enguany, s’han retirat 1.500 llosques, per posar-ne un exemple. L’objectiu prioritari, però, és conscienciar per prevenir.
El Govern ha retirat 97 tones de residus de les platges de l’arxipèlag els darrers dos anys amb fons de l’Impost de Turisme Sostenible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat