Només algunes d'aquestes cases es podran legalitzar comprant més terreny o reduint-ne el volum
Els responsables de les immobiliàries asseguren que els clients estrangers que volen comprar una casa de camp a Eivissa ja saben que moltes es van construir irregularment i estan fora d’ordenació. La infracció ha prescrit, però l’habitatge no es pot legalitzar.
Des del sector de les immobiliàries asseguren que el 80 per cent de les cases de camp a la venda estan en aquesta situació. Per això demanen una solució, com la amnistia urbanística que va posar en marxa el PP i que permetia legalitzar, pagant una multa, les nombroses cases fora d’ordenació.
Segons el Consell d’Eivissa però, les cases que han nascut de forma il·legal no tenen futur, i només en alguns casos es podran legalitzar comprant més terreny o reduint-ne el volum.
Sortosament, nou de cada deu casos són desaparicions voluntàries i es resolen en uns dies