Les bases de Junts han ratificat l’acord amb el PSOE amb un 86% dels vots favorables que convaliden el pacte signat a Brussel·les entre les dues formacions.
Junts ha celebrat aquest cap de setmana la consulta interna sobre l’acord d’investidura amb els socialistes en la qual ha participat el 67% de la militància amb dret a vot. Les bases del partit independentista donen així suport a les negociacions que des de Brussel·les va liderar Carles Puigdemont i que donen llum verda a la investidura de Pedro Sánchez.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos