Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
El Ministeri de Sanitat insisteix que la segona dosi hauria de ser amb Pfizer
Segona dosi AstraZeneca BalearsSegons les dades oferides per la Conselleria de Salud, 14.865 persones s’han inscrit al registre per rebre la segona dosi de la vacuna anticovid. 12.862 -el 87%- han demanat fer-ho amb la d’Astrazeneca. 2.003, en canvi, s’han inscrit amb Pfizer.
Recordem que el Govern permet als menors de 60 anys que ja han rebut la primera dosi d’Astrazeneca decidir si volen completar la pauta amb aquesta vacuna. L’Agència Europea del Medicament aconsella acabar el cicle amb Astrazeneca, mentre que el Ministeri de Sanitat reitera la necessitat d’optar per Pfizer.
El web amb informació sobre els dos fàrmacs i el formulari per omplir en cas d’optar per Astrazeneca està actiu des d’ahir.
El Govern balear insisteix que encara es desconeix l’eficàcia de mesclar vacunes. En canvi, sí que es té clara l’eficàcia de completar la pauta amb la mateixa AstraZeneca. S’ha demostrat que cobreix en un 89% en la prevenció de malaltia simptomàtica i quasi el 100% en prevenció de malaltia greu i de mort.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor