S'ha venut a Consell, al Port d'Alcúdia i a Cala d'Or, a Santanyí
Administració de loteries del Port d'Alcúdia on s'ha venut el tercer premi, 90693.
405El tercer premi del Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal ha caigut en el número 90693 i ha deixat 200.000 euros en premis al Port d’Alcúdia, a Cala d’Or, a Santanyí, i a Consell.
Dos dècims d’aquest tercer premi s’han venut a l’administració del carrer de Teodor Canet del Port d’Alcúdia, a Mallorca; un altre dècim a Cala d’Or, a l’administració de loteries de l’avinguda de Calonge, i el quart a l’establiment del carrer del rector Nadal Munar de Consell.
Aquest número està dotat amb 500.000 euros per sèrie, per la qual cosa el posseïdor de cada dècim guanyarà 50.000 euros.
El número s’ha venut en multitud d’administracions, sobretot a Santafé (Granada), amb 50 sèries, i Igorre (Biscaia), amb 48, a més d’Alacant, la Corunya i Sant Boi de Llobregat (Barcelona). També s’ha venut a Chiclana de la Frontera (Cadis), Chantada (Lugo), Talavera la Real (Badajoz) i Huelva, entre moltes altres.
El premi, cantat pels nins Aurora Rodríguez Osorio i Armín Rodríguez Osorio, de la Residència Sant Ildefons, ha sortit a les 11.13 hores.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit