El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els preus més comuns estan entre els 2,5 i els 10 milions d'euros
Es ven casal del segle XVIII prop de sa Llotja de Palma. Reformat, amb 8 habitacions, 8 banys, aquest pati interior i 3 mil metres quadrats de superfície habitable. El seu preu inicial: 19 milions d’euros. Una excepcionalitat dins dels mercat immobiliari del centre de Palma.
De fet, les cases i grans casals de la zona antiga de la ciutat solen estar entre els dos milions i mig i els 10 milions d’euros. Uns preus que en el 95% dels casos són els estrangers qui els paguen.
Les zones del nucli històric més properes a la mar com la Calatrava, la plaça de Santa Eulàlia, la de Sant Francesc o la Seu són les més demandades per un client que cerca totes les comoditats.
I lluny del que es pugui pensar, són immobles que no es torben gaire a trobar comprador: avui dia, en 3 mesos, ens diuen, sol estar venuda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles