Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els amarristes socials han creat una plataforma per assegurar-ho, i ja aplega 250 socis
De devers 750 amarraments que hi ha al Portitxol, 400 són gestionats directament per l’Autoritat Portuària i els altres són de titularitat privada, del Club Nàutic. La concessió acaba al desembre i, per mirar de renovar-la durant 15 anys més, el Club Nàutic prepara un projecte que presentarà al març.
Les condicions amb què uns i altres lloguen els amarraments no són les mateixes. Davant aquests possibles canvis, els amarristes socials han creat una plataforma, que en dues setmanes ha aplegat 250 socis. Avui, s’ha reunit amb l’Autoritat Portuària, que els ha garantit que podran mantenir les condicions dels seus amarraments actuals. La plataforma es constituirà dimarts i pretén arribar a usuaris socials d’altres ports de Palma on també es plantegi la privatització.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata