Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'efectivitat del dispositiu interinsular, la consciència ciutadana i els pocs dies de vent que hi ha hagut a l'estiu han afavorit la situació
És la notícia medi ambiental positiva de la setmana a les Balears. Aproximadament, 10 hectàrees cremades enguany; una xifra molt bona després d’un estiu d’altes temperatures sense treva.
Què ha sumat en aquesta bona situació? L’efectivitat del dispositiu interinsular, la consciència ciutadana i els pocs dies de vent que hi ha hagut a l’estiu.
Però atenció, perquè l’any no ha acabat, i importants incendis també poden succeir a l’hivern.
Per tant, hem de continuar amb el seny i la responsabilitat davant la nostra actuació en àrees forestals.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals