Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Es destinarà un euro de cada entrada a la feina d'UNICEF amb els infants d'Ucraïna
El Llac dels Cignes és un clàssic de Txaikovski que mai no passa de moda. Aquesta història d’un príncep enamorat d’una jove convertida en cigne tornarà a omplir l’Auditorium de Palma aquest dimarts i dimecres. En queden poques entrades.
Hores abans, director i solista del Ballet de Kíiv es mostraven feliços de tornar a ser a Mallorca. “Dona gust tornar a llocs on ja hem estat. Això vol dir que agrada com ho fem”, diu el director de la companyia, Viktor Ishchuk.
Crear el Ballet de Kíiv el 2017 va ser un somni per a aquest ballarí ucraïnès. I ara que el seu país està en guerra, les representacions que fan prenen un significat més especial encara, perquè un euro de cada entrada es destina a la feina que hi fa UNICEF amb els infants afectats pel conflicte. Ja n’han recaptat més de 300 mil.
El solista Evgen Lagunov, confia que la gent surti feliç d’haver vist els 35 ballarins damunt l’escenari. Hi dediquen cos i ànima. Assagen i entrenen 6 hores diàries, de dilluns a diumenge, per oferir el millor espectacle possible.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre