Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Gràcies a la reforma, el Castell de Sant Carles es converteix en l'únic amb baluards que queda a les Balears
138 anys han hagut de passar per poder gaudir de nou del Baluard sud-oest del Castell de Sant Carles. Es va tapar amb terra i fang l’any 1890 per defensar la fortalesa de les armades enemigues i per ocultar les bateries de canons que s’hi havien instal·lat. Enguany han començat les tasques de rehabilitació, però sempre respectant els materials originals de l’estructura. Una tècnica, asseguren, molt enriquidora.
Gràcies a aquesta reforma, el Castell de Sant Carles es converteix en l’únic amb baluards que queda a les Balears. Les obres encara no estan finalitzades i de moment no hi ha una data concreta. Això sí, per poder obrir la zona al públic s’ha guanyat una altura de més d’un metre respecte de l’estructura inicial.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació