Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Reparteixen diàriament 4.000 quilos d'aliments
El Banc d’Aliments calcula que per Nadal podran repartir unes 100 tones de diferents productes de primera necessitat entre les 72 associacions beneficiàries de Mallorca.
L’activitat al magatzem del Banc d’Aliments de Mallorca és frenètica. Després de les 77 tones d’aliments donades al darrer Gran Recapte 2019 d’aquest passat mes de novembre, les prestatgeries són plenes. El moviment però és continu ja que cada dia es reparteixen 4.000 quilos d’aliments.
Ara, en aquesta temporada nadalenca moltes empreses, associacions o escoles organitzen les seves col·lectes i el banc espera poder-ne repartir més de 100 tones. El passat Nadal en repartiren 114.000 quilos. El banc demana que si es dona llegum no sigui en sec si no precuinat i que pensin en el menjar per als infants o els bolquers.
Segons dades del Banc d’Aliments, a Mallorca viuen 49.000 persones al llindar de pobresa severa i necessiten aliments. D’aquestes, 21.600 són alimentades pel banc, entre elles, 860 infants.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992