Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Després de dues temporades repartint aliments, aquest serà el seu darrer estiu en marxa
La incertesa econòmica dels darrers mesos fa que la Fundació que el gestiona no vegi viable el projecte, ni a curt ni a llarg termini. Afirmen que la manca de subvencions per part de les institucions, i les seves mateixes retallades en les aportacions, per altra banda, són part del problema. També, la manca d’ajudes de particulars.
A aquesta inseguretat econòmica s’hi sumen les exigències administratives. Expliquen que part dels voluntaris dediquen el 70% de la seva jornada a tasques burocràtiques com fer informes, memòries i estadístiques. Després de dues temporades repartint aliments, aquest serà el seu darrer estiu en marxa.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment