Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El governador del Banc d’Espanya, Pablo Hernández de Cos, reclama una acció decidida i contundent per a frenar la crisi econòmica per mor de la COVID-19.
En la seva compareixença davant la Comissió d’Assumptes Econòmics del Congrés per a explicar l’impacte de la pandèmia en l’economia i analitzar les mesures aprovades, ha assegurat que el confinament ocasionarà una contracció “molt severa” del PIB d’entre el 9,5% i el 12,4%.
Hernández de Cos ha afirmat que “una vegada controlada la pandèmia s’hauria de passar a un periode de recuperació” però augura una recessió més llarga que l’inicialment prevista i que “quan més s’allargui els danys per l’conomia seran més persistents”.
El governador del Banc d’Espanya creu que la recuperació al llarg de l’any 2021 serà insuficient per a aconseguir el nivell anterior a la crisi.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors