La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
L'Agència de Defensa del Territori n'ha ordenat el tancament perquè no tenen permís per ocupar sòl rústic protegit
Després de dècades funcionant, primer en format furgoneta i des de fa sis anys com a xibiu, el bar del Mirador des Colomer de Pollença té 24 hores per aturar la seva activitat. Així li ho ha fet saber l’Agència de Defensa del Territori, que amb la col·laboració de la Conselleria de Medi Ambient, ha donat l’ordre de tancament. Asseguren que la instal·lació no té autorització urbanística en sòl rústic protegit.
El propietari es mostra sorprès. No entén, diu, aquest ultimàtum, ja que assegura que sempre ha tengut tots els permisos en regla. En qualsevol cas ja s’ha posat en contacte amb l’Ajuntament de Pollença per esclarir d’urgència aquesta situació. El consistori no té competència en aquest cas. Els permisos, ens explica el batle, els va donar el Ministeri d’obres Públiques a canvi de cedir uns terrenys, i en defensa la seva continuïtat.
L’Agència de Defensa del Territori ja ha avisat que, si no es paralitza el servei en el termini donat, precintarà les instal·lacions i n’elevarà la sanció. Si continua l’incompliment, ho denunciaran davant Fiscalia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres