L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Jardí, Peke i Solà, autors dels tres gols, tot i que l'onze d'Es Castell resisteix fins a la recta final del partit
Dia històric as Castell amb la visita del Barça de Divisió d’Honor Juvenil per jugar contra l’equip local. La febre pel futbol d’elit ha causat que al municipal entrassin prop de 1.500 persones. La derrota del Villacarlos per 0-3 ha estat el menys important.
Víctor Valdés ha estat el centre d’atenció dels més joves en acabar el partit. L’exporter internacional, que ho va guanyar tot amb el Barça de Pep Guardiola, ha seguit el partit fora de la banqueta per sanció.
El guió del matx hauria estat diferent si Àlex hagués aprofitat la centrada de Pere Pons al minut 3. En canvi, el Barça ha fregat el gol abans del descans. Nils ha fet volar Alejandro en un lliure directe, Jose ha rematat de cap tot sol fora i Álvaro s’ha inventat un gran xut que ha impactat en el travesser.
A la represa, els catalans no han perdonat. El 0-1 de Jardí ha estat espectacular. Diego Llorente ha protagonitzat les insuficients arribades locals. En la recta final, Peke ha signat el tercer després d’una gran acció individual i Solà ha aprofitat una errada defensiva per tancar el marcador. Tres suplents de sortida, tres gols.
El millor, sens dubte, la resposta de l’aficionat menorquí.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues