Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El partit socialista, que puja tres dècimes, incrementa l'avantatge respecte al Partit Popular
El baròmetre de desembre del Centre d’Investigacions Sociològiques, el primer amb estimació de vot després de les eleccions del 10 de novembre, dibuixa un mapa polític molt similar al que va quedar en els darrers comicis.
El partit socialista, que puja tres dècimes, incrementa l’avantatge respecte al Partit Popular, que en baixa 8. Ciutadans és el partit que registra una baixada més important amb més d’un punt percentual.
El CIS ha donat a conèixer el seu baròmetre, després de la confirmació del seu director, José Félix Tezanos, tot i les reiterades crítiques de l’oposició a la seva feina.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"