Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els doblers recaptats a tots els mercadets van cap a la parròquia, que s'encarrega de repartir-los a múltiples entitats, de Mallorca i de fora
Els veïnats del barri palmesà de Son Dameto han celebrat aquest dissabte una nova edició del seu Mercadet Solidari. Enguany, però, s’arribava a una cita redona i ben mala d’aconseguir: han arribat als 30 anys. Ni veïnats del barri ni d’altres indrets de Palma s’ho han volgut perdre.
Na Rosemary fa dècades que arribà a Son Dameto, i un bon dia va decidir que era ben hora d’ajudar aquell que més ho necessita. Els doblers recaptats a tots els mercadets van cap a la parròquia, que s’encarrega de repartir-lo a múltiples entitats, de Mallorca i de fora: des de Càritas, fins a la presó de Piedras Gordas, al Perú, passant per la Fundació Respiràlia, per exemple.
Al mercadet s’hi pot trobar de tot: cadires de rodes, jocs per a infants, llibres, quadres… molta de gent dona tot allò que pot, i molts d’altres hi han anat per trobar qualque ganga, i per col·laborar.
Els organitzadors, ben orgullosos, volen continuar amb l’edició número 31. Això sí, esperen que més gent jove vagi agafant el relleu generacional.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061