Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Juanjo Talens envia un missatge d'optimisme
La pilota fa dies que ha deixat de botar a les Illes Balears. L’estat d’alarma ha aturat la competició i els entrenaments. Un fet insòlit que ha provocat un terratrèmol al món professional. El B The Travel Brand Mallorca Palma ha estat el primer en presentar un expedient de regulació temporal d’ocupació.
En espera a que acabi aquesta situació, la prioritat de la federació és la salut dels jugadors i que quan el coronavirus sigui història recuperar les competicions.
El president de la Federació Balear de Bàsquet, Juanjo Talens, envia un missatge d’optimisme, convençut que tot tornarà a la normalitat.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"