Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Joan Riutort explica que el tractament de fangs que en fa la planta l'hauran d'assumir les plantes de Felanitx i Son Reus
Imatge d'arxiu.
116El primer edil d’Ariany, Joan Riutort, ha explicat, en una entrevista a IB3 Ràdio, que el tancament de la planta de compostatge es podria allargar més del previst perquè la tasca de tractament de fangs que fa la planta, ubicada al municipi, l’hauran d’assumir les plantes de Felanitx i la de Son Reus.
El mes de febrer, recordem-ho, el Consell de Mallorca va anunciar que a l’estiu es tancaria aquesta instal·lació. Una decisió que s’havia pres després d’anys de queixes veïnals per mor de les males olors que es desprenien de l’activitat i pel dany ecològic que suposava per l’entorn.
Escolta l’entrevista sencera al batle d’Ariany, Joan Riutort
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran