El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El PI i el Bloc no descarten governar en minoria amb el suport puntual del PP
El batle de Felanitx, Jaume Monserrat (PI), ha expulsat de l’equip de Govern el tres regidors del Psib-Psoe. Al·lega que les lluites internes dins l’agrupació socialista no permeten gestionar l’Ajuntament i manté la seva confiança en el regidor no adscrit, Joan Aznar, que continuarà dins el seu equip.
Mentrestant, l’executiva socialista de Mallorca, celebrada ahir horabaixa, ja ha advertit a la direcció del PI que la formació està incomplint el pacte antitransfuguisme.
Per part seva, el president del PI, Antoni Amengual, ha reafirmat al seu suport al batle Jaume Monserrat, que, al seu parer, ha actuat amb “seny” davant una situació molt “difícil”.
Amb 6 regidors, el Govern municipal queda ara en minoria. El proper dilluns el Bloc per Felanitx decidirà en assemblea si continua dins el Govern o no. Mentrestant, el seu portaveu s’ha mostrat molt crític amb els socialistes per no haver resolt els seus problemes interns.
Ara per ara el Pi i el Bloc no descarten mantenir el govern en minoria i cercar el suport puntual del Partit Popular.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps