Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El Partit Popular demana que es respecti la presumpció d'innocència
El batle de Palma ha demanat aquest dijous dematí la dimissió de Gijón com a regidor, després de la seva citació. José Hila també ha exigit a la portaveu municipal del PP, Marga Durán, que rompi el seu silenci i expulsi Gijón del grup popular si no dimiteix.
Més també ha demanat aquest dijous a Álvaro Gijón que renunciï al seu escó al Parlament i també a la seva acta de regidor a Palma, una opinió que també comparteixen Podem i Ciutadans. El Partit Socialista s’ha mostrat més prudent i el Partit Popular demana que es respecti la presumpció d’innocència.
El diputat del PP Álvaro Gijón, investigat per presumpta corrupció a la policia
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal