Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Partit Popular demana que es respecti la presumpció d'innocència
El batle de Palma ha demanat aquest dijous dematí la dimissió de Gijón com a regidor, després de la seva citació. José Hila també ha exigit a la portaveu municipal del PP, Marga Durán, que rompi el seu silenci i expulsi Gijón del grup popular si no dimiteix.
Més també ha demanat aquest dijous a Álvaro Gijón que renunciï al seu escó al Parlament i també a la seva acta de regidor a Palma, una opinió que també comparteixen Podem i Ciutadans. El Partit Socialista s’ha mostrat més prudent i el Partit Popular demana que es respecti la presumpció d’innocència.
El diputat del PP Álvaro Gijón, investigat per presumpta corrupció a la policia
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre