Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Hila ha reivindicat mesures "valentes" contra l'encariment dels pisos: "El topall ha de ser per les barriades de treballadors"
El batle de Palma, José Hila, als estudis d'IB3 Ràdio
44El batle de Palma, José Hila, és partidari de limitar el preu del lloguer a determinats barris. I ha dit determinats, perquè creu que, a les zones d’alt poder adquisitiu, la mesura no seria necessària, perquè la gent, allà, s’ho pot permetre. En una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio, el primer edil ha reconegut que l’accés a una casa és el problema principal de la capital, on ja viuen més de mig milió de persones. “Un habitatge de luxe no necessita un topall de lloguer, l’ha de tenir un habitatge per un treballador, per una família normal. El del luxe no, perquè les persones que viuen allà ho poden pagar”, ha dit.
Hila ha fet un repàs del mandat, quan falta menys d’un any per a les pròximes eleccions, que pretén revalidar. Entre altres coses, ha defensat la feina de la regidora Neus Truyol, de Més per Palma, al capdavant d’Emaya, per la qual la Fiscalia demana quatre anys de presó per la gestió que va fer de les aigües brutes. “No vull pensar que sigui condemnada, no ho vull creure, que la persona que va començar a solucionar el problema dels vessaments, sigui la persona jutjada, i no els que no varen fer res abans”, ha declarat el batle, que ha recordat alguna de les fites aconseguides per Truyol: posar fil a l’agulla al problema dels vessaments a les platges i tancar-les quan estaven brutes, fer el tanc anti tempestes i aconseguir, juntament amb ell, de l’Estat els 150 milions d’euros per construir la nova depuradora. “Tot això va començar amb la gestió de na Neus, què més li pots demanar a una persona, què més? Va fer la gestió que tocava, la va fer de manera honesta, i no entenc com pot estar en aquesta situació”.
Pel que fa a les obres que es fan a Palma, Hila ha previst que les de Nuredduna acabin entre l’agost i el setembre.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"