Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Advocats Cristians han presentat una denúncia contra el partit i l'artista Lluïsa Febrer
“Em sembla vomitiu”. El batle de Palma, Jaime Martínez, s’ha pronunciat sobre el polèmic cartell d’una festa que organitza Podem en el marc de la revetla de Sant Sebastià. Una il·lustració que ha estat motiu de denúncia. Així ho ha presentat Advocats Cristians contra Podem Palma i l’artista Lluïsa Febrer.
Al cartell de Sant Sebastià Q i més, es mostra el sant fermat, en pèl, i rodejat de dimonis en actitud lasciva. L’organització de juristes considera que tant Podem Palma com la il·lustradora podrien haver incorregut en un delicte d’escarni i un altre d’odi, motiu pel qual ha reclamat la retirada immediata d’aquest cartell.
La fundació també destaca en l’escrit al jutge una publicació en xarxes socials de la regidora de Podem a Palma, Lucía Muñoz, en la qual assegura que Sant Sebastià fa cinc segles que és símbol eròtic i és una icona queer des del segle XIX.
Des de Podem Palma, la regidora, Lucía Muñoz, ha defensat tant la qualitat artística del cartell com la figura de Sant Sebastià.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"