El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Advocats Cristians han presentat una denúncia contra el partit i l'artista Lluïsa Febrer
“Em sembla vomitiu”. El batle de Palma, Jaime Martínez, s’ha pronunciat sobre el polèmic cartell d’una festa que organitza Podem en el marc de la revetla de Sant Sebastià. Una il·lustració que ha estat motiu de denúncia. Així ho ha presentat Advocats Cristians contra Podem Palma i l’artista Lluïsa Febrer.
Al cartell de Sant Sebastià Q i més, es mostra el sant fermat, en pèl, i rodejat de dimonis en actitud lasciva. L’organització de juristes considera que tant Podem Palma com la il·lustradora podrien haver incorregut en un delicte d’escarni i un altre d’odi, motiu pel qual ha reclamat la retirada immediata d’aquest cartell.
La fundació també destaca en l’escrit al jutge una publicació en xarxes socials de la regidora de Podem a Palma, Lucía Muñoz, en la qual assegura que Sant Sebastià fa cinc segles que és símbol eròtic i és una icona queer des del segle XIX.
Des de Podem Palma, la regidora, Lucía Muñoz, ha defensat tant la qualitat artística del cartell com la figura de Sant Sebastià.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades