Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Els veïnats demanen també altres millores, sobre tot al parc municipal
El batle de Palma, José Hila, ha visitat avui horabaixa la barriada de Son Dameto, on es preveu que la setmana vinent comenci la primera fase de les obres de millorar que el consistori palmesà ha projectat per a la barriada. En aquesta primera fase, que es preveu que duri uns tres mesos i te un pressupost de 539.000 euros, es sembraran arbres i s’eixamplaran algunes voreres als carrers dels voltants del CEIP Son Pisà.
Els veïnats de la barriada, que han acompanyat el batle durant el recorregut, demanen també altres millores, sobre tot al parc municipal, punt de trobada de veïns de totes les edats. La intervenció global de l’Ajuntament de Palma per a Son Dameto s’estructura en 13 fases i te un pressupost de més de 2 milions i mig d’euros.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues