Logo IB3N
X

Noguera vol augmentar les restriccions del lloguer turístic a barriades de Palma si torna a governar

MÉS per Mallorca presenta les seves propostes d'àmbit estatal en habitatge

29/03/2019

Noguera vol augmentar les restriccions del lloguer turístic a barriades de Palma si torna a governar

165

El batle de Palma, Antoni Noguera, vol augmentar les restriccions del lloguer turístic a barris tradicionals com Son Espanyolet i Es Molinar si torna a governar. Noguera ho ha anunciat just a un dels carrers de Son Espanyolet, on MÉS per Mallorca ha presentat avui dijous les seves propostes d’àmbit estatal en matèria d’habitatge.

La clau per a Guillem Balboa, candidat al Congrés, és potenciar el lloguer per facilitar l’accés a l’habitatge. Diu que si arriba al Congrés demanarà la modificació de la llei d’arrendaments urbans per poder dotar ajuntaments com el de Palma d’instruments per reduir el lloguer turístic a barriades, precisament, com Son Espanyolet.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella