Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
MÉS per Mallorca presenta les seves propostes d'àmbit estatal en habitatge
El batle de Palma, Antoni Noguera, vol augmentar les restriccions del lloguer turístic a barris tradicionals com Son Espanyolet i Es Molinar si torna a governar. Noguera ho ha anunciat just a un dels carrers de Son Espanyolet, on MÉS per Mallorca ha presentat avui dijous les seves propostes d’àmbit estatal en matèria d’habitatge.
La clau per a Guillem Balboa, candidat al Congrés, és potenciar el lloguer per facilitar l’accés a l’habitatge. Diu que si arriba al Congrés demanarà la modificació de la llei d’arrendaments urbans per poder dotar ajuntaments com el de Palma d’instruments per reduir el lloguer turístic a barriades, precisament, com Son Espanyolet.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027