El batle de l’illa grega de Quios ha assegurat que afronten sense cap ajuda de la Unió europea la gestió de l’arribada massiva de refugiats a la seva localitat. Així li ha explicat al president del Consell de Mallorca, Miquel Ensenyat, durant la seva trobada a Palma. L’illa de Quios té una superfície menor que Menorca. Des de principis de 2015 ha acollit fins a 140.000 refugiats procedents de Turquia. El batle de Quios ha explicat que tot i el reclam d’ajuda humanitària a la Unió Europa, l’ajuntament ha hagut de destinar recursos econòmics ordinaris a assignar espais públics i adquirir terrenys pels immigrants.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.