Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Vicent Roig afirma que el consistori col·laborarà amb la propietat per mirar de garantir l'activitat de l'emblemàtic establiment, adaptant-la, si cal, a la normativa vigent
El batle de Sant Josep ha denunciat la mala fe de l’oposició, a la qual acusa de filtrar l’expedient obert per l’activitat del bar Can Jordi. Vicent Roig no ha volgut anomenar cap persona ni cap grup polític, però ha afegit que només tècnics, equip de govern i oposició tenen accés a aquests documents i que són de caràcter intern i no públics.
Ha lamentat que per mor de la lluita política es perjudiquin els drets d’un tercer: la propietat de l’establiment, que ha vist publicat el contingut d’un expedient obert abans que se li pogués comunicar. En aquest sentit, diu que el consistori col·laborarà amb l’establiment si els responsables d’aquest volen iniciar accions legals contra els responsables de la filtració.
Sobre l’expedient, ha mostrat la voluntat de regularitzar la situació de Can Jordi i garantir el futur de l’activitat, adaptant-la a la normativa vigent.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada