Monjo va ordenar investigar agents de la Policia Local que estaven de baixa per depressió
El batle de Santa Margalida, Joan Monjo, dona per acabat el seu període de reflexió i al ple d’ahir vespre va confirmar que no dimitirà. Li ho havien demanat tant el PSIB-PSOE, com Més per Mallorca, pel presumpte funcionament il·legal d’un agroturisme de la seva família. Monjo diu que és víctima d’un assetjament total. Defensa que no ha incomplert la llei i repta la socialista Catalina Cladera a un debat públic.
Durant el ple, va revelar que ha ordenat investigar agents de la Policia Local que estaven de baixa. I va anunciar una querella per desviació de poder contra els responsables polítics de la passada legislatura, però sense especificar-ne els noms.
Investigant policies de baixa per depressió
En la mateixa sessió també ha manifestat que havia ordenat investigar policies locals de baixa que tenien depressió. “El temps que estaven de baixa, feien piscines netes, feines al camp… i he fet el que no tocava, per ventura hauria d’haver anat al jutjat”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle