Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Alhora, el Govern de les Illes tramita al voltant de 50 parcs més, un dels quals es construeix en rústic entre Inca i Costitx
L’Ajuntament de Sóller està preocupat per l’impacte paisatgístic que, al seu parer, tendrà el parc solar que el Govern vol posar en aquest punt, damunt el dipòsit regulador de sa Costera: “vull obrir el debat sobre quin preu que haurem de pagar per les noves tecnologies“, ha dit el batle solleric, Carlos Simarro.
Simarro troba que Sóller és una vall que ha de ser sensible a les transformacions en l’entorn i que no tot s’hi val. Però l’Executiu considera que els beneficis són superiors als perjudicis. Les plaques, segons la Conselleria de Transició Energètica, permetran estalviar un 30 per cent del corrent que gasta el dipòsit. El Govern és conscient dels debats sobre els impactes. Per exemple, dels que tenen els parcs en rústic, com el de Son Bordils, que ara mateix es construeix entre Inca i Costitx: “necessitam les teulades per instal·lar-hi energia verda, però necessitam també el rústic, un 1 per cent al manco”, diu Pep Malgrava, director general d’Energia.
Però això topa amb les limitacions patrimonials que tenen alguns entorns BIC. Per desencallar-ho, Malagrava assegura que mantenen converses en aquest sentit amb Patrimoni del Consell i que es percebran canvis aviat.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval