L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
És el batle de Mallorca que fa més anys que governa en solitari un municipi: en total, cinc legislatures consecutives
L’actual batle d’Estellencs, Tolo Jover, és el batle de Mallorca que fa més anys que governa en solitari un municipi: en total, cinc legislatures consecutives. Enguany, però, es retira.
Després de 20 anys com a batle d’Estellencs, ha arribat l’hora de fer una passa al costat. 20 anys en què la vida, com la política, ha canviat molt. En tot aquest temps, si hi ha una cosa de la qual se sent orgullós, diu, és d’haver ajudat la gent gran del poble. Mentre que si ha de triar un mal record, el de l’incendi d’Andratx és inevitable.
Ara, afirma, toca gaudir d’altres plaers d’Estellencs, després d’haver tengut l’honor de defensar-lo tant de temps com a batle.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues