Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

Un informe de l'entitat preveu per enguany un creixement del PIB d'un 2%
El banc BBVA confirma una desacceleració de l’economia balear causada pel descens del turisme exterior. El darrer Observatori Regional de l’entitat preveu per enguany un creixement del PIB d’un 2 per cent, dues dècimes manco que el previst inicialment, i d’un 1,6 per cent el 2020, una dècima manco.
Segons l’informe, el nombre de turistes internacionals baixa per la recuperació de mercats competidors, el bon temps en els països d’origen i les dificultats de transport aeri. El turisme nacional es manté, fet que ha beneficiat sobretot comunitats com Catalunya, Múrcia i la Comunitat Valenciana.
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres
El Club de Mar afirma que l'assignació dels amarrament compleix la llei