El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Després de deu increments consecutius, que han elevat els tipus en 450 punts bàsics, el Banc Central Europeu mantendrà ara la taxa de referència en un 4,5%
143
El Consell de Govern del Banc Central Europeu ha decidit aquest dijous no pujar més els tipus d’interès, de manera que la taxa de referència per a les seves operacions de refinançament es mantendrà en el 4,5%, mentre que la taxa de dipòsit assolirà el 4% i la de la facilitat de préstec, el 4,75%.
Així, l’institut emissor ha posat el fre a les consecutives deu pujades del tipus d’interès, que l’han situat en el seu nivell més alt dels darrers 20 anys. Durant aquest darrer cicle d’increments, el BCE ha elevat els tipus en 450 punts bàsics.
La decisió ha arribat després que la taxa d’inflació interanual de la zona euro se situàs el setembre en el 4,3%, nou dècimes per davall de la pujada de preus registrada en el mes anterior i el seu nivell més baix en gairebé 2 anys.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle