Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

La primera rentada des be s'ha celebrat aquest diumenge al lloc de Torralbet i és una de les cites més estimades i íntimes pels ciutadellencs
Molta emoció a Ciutadella en els actes previs a les festes de Sant Joan. Aquest diumenge, al lloc de Torralbet, s’ha fet una de les cites més estimades i íntimes: la primera rentada des be.
Enguany, l’home des be serà en Llorenç Pons. Amb només denou anys serà l’encarregat de dur el be tot el dia, descalç, a les espatlles. Al seu costat, el seu germà, en Joan, com a descarregador. Una complicitat que emociona.
Un moment que uneix família, tradició i il·lusió. I que avisa que Sant Joan ja és aquí.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta