L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Una altra congregació religiosa podria fer- se càrrec de la gestió de la basílica
Els darrers set anys, el Missioners dels Sagrats Cors han intentat atreure germans nous, però no ha estat suficient. El declivi de les vocacions a l’església de Mallorca i el fet de no trobar recanvi generacional ha provocat aquesta partida. Els “Coritos” avisaren el Bisbat el passat 16 de gener, però els treballadors de l’Escolania i de la gerència del Santuari de Lluc s’assabentaren ahir i van quedar sorpresos. Ara s’obre una etapa nova que tancarà la dels 128 anys dels missioners dels Sagrats Cors. El bisbe, Sebastià Taltavull, que es troba retirat 15 dies fent exercicis espirituals, haurà de cercar una solució.
Segons la clàusula imposada pel bisbe Campins, els pares de Lluc han de ser fills de Mallorca. El recanvi hauria de respectar la clàusula, tot i que això tanca les portes a altres congregacions.
Des del Bisbat, però, han assegurat la continuïtat de l’Escolania de Lluc. Fa 600 anys que els blauets canten a la Mare de Déu i és una joia molt preuada per l’església de Mallorca . Actualment, l’escola, que compta amb 20 professors i 38 infants, és titularitat de l’església i té una part de l’ensenyament concertat. La partida dels “Coritos” no els afecta.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues