Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Demana més informació al govern espanyol per identificar nou béns que resulten desconeguts per les diòcesis
El Bisbat de Mallorca demana al Govern central més informació per poder identificar la propietat de 9 immobles que l’Església va immatricular a nom seu, entre els anys 1998 i 2015 per la llei Hipotecària. I que ara, reconeix, no hi ha dades per confirmar la seva titularitat.
En total, són 12 els béns immobles a Mallorca que l’Església va immatricular a nom seu i amb els quals hi ha discrepàncies sobre la seva titularitat. El 2016, el Bisbat va cancel·lar una immatriculació errònia a Pollença i ara també tornarà la titularitat de les dues places que envolten l’església de Mancor de la Vall.
En el llistat de les immatriculacions irregulars que ha publicat la Conferència Episcopal, no hi consta el Monestir de les Jerònimes de Palma. El litigi per la propietat del monestir continua als jutjats i manté enfrontats el bisbat amb les monges jerònimes.
L’Església a Balears haurà de regularitzar 34 béns, dels quals admet que 11 no són seus
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte