El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
A partir de dilluns que ve, ja no se celebraran ni les misses setmanals, ni les dominicals
106
El Bisbat de Mallorca ha anunciat la suspensió de celebracions litúrgiques per contribuir a la protecció de la salut pública i davant la situació de crisi sanitària derivada del coronavirus.
Segons ha indicat el bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull, s’ha decidit suspendre les celebracions públiques de l’Eucaristia des de dilluns que ve, dia 16 de març, incloses les dominicals i altres celebracions sacramentals amb participació de fidels.
Sobre aquest tema, ha sol·licitat als fidels que “intensifiquin” la pregària i tractin de seguir la celebracions eucarístiques a través d’altres mitjans com la ràdio o la televisió.
Així mateix, en relació a les exèquies, el bisbat de Mallorca ha afirmat que, en diàleg amb les famílies, se celebrin de forma “simplificada” i els funerals es posposin per a “més endavant”.
Amb tot, el Bisbat de Mallorca ha assegurat que els fidels queden dispensats del precepte dominical i ha anunciat que les esglésies es mantindran obertes “en la mesura de les seves possibilitats” i s’assegurarà l’atenció pastoral “a qui així ho necessiti”.
Suspenen les misses a Santa Maria del Camí per evitar més contagis
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides