Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El signe de la pau es farà amb una inclinació de cap i no es donaran a besar ni imatges ni creus
El Bisbat de Menorca retirarà l’aigua beneïda de les esglésies de l’illa, com a mesura de prevenció contra el coronavirus a partir d’aquest divendres. A més, el signe de la pau es farà amb una inclinació de cap i no es donaran a besar ni imatges ni creus. Són les mesures que adopta l’església menorquina per evitar la propagació del virus, sobretot davant l’arribada de la temporada turística, tot i que a l’illa no s’ha diagnosticat cap cas d’infecció i contagi de COVID-19. El Bisbat també recomana rebre la comunió amb la mà, en lloc d’amb la boca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants