Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Considera 'desproporcionat i injustificat' que els temples confinats només obrin portes en cas de funeral
El Bisbat d’Eivissa i Formentera ha presentat un recurs contra les restriccions sanitàries ordenades la setmana passada per la Conselleria de Salut. L’administrador de la diòcesi, Vicente Ribas, així ho ha fet saber per carta als fidels.
Els religiosos estan en contra de la supressió de l’activitat a les dues parròquies de Vila afectades, les de la Santa Creu i la Mare de Déu del Roser. Ara només s’hi poden fer funerals al 33 per cent d’ocupació i un màxim de 15 assistents.
Ribas considera la mesura ‘desproporcionada i injustificada’ i recorda que la llibertat religiosa està inclosa dins els Drets Humans.
Carrers, places i negocis buits en el segon dia de restriccions a Vila
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució