Logo IB3N
X

El Bisbat treu la plaça de Mancor i l’església de Monti-sion de Pollença del llistat de béns immatriculats

Aclareix que aquests béns ja eren de titularitat municipal

08/02/2022

El Bisbat treu la plaça de Mancor i l’església de Monti-sion de Pollença del llistat de béns immatriculats

223

La plaça de Mancor i l’església de Monti-sion de Pollença són alguns dels elements que, segons el llistat del Govern estatal, l’Església va immatricular. El vicari episcopal pel Patrimoni Històric i Cultural de Mallorca, Francesc Vicens, explica, però, que l’aparició en aquesta llista és deguda a diverses errades que ja han quedat solucionades. En el cas de la plaça de Mancor, el vicari episcopal ha afirmat que el Bisbat va fer donar l’espai a l’Ajuntament, però que no va formalitzar-ne el tràmit i, per aquest motiu, apareixia dins la llista. En el cas de l’església de Monti-sion de Pollença, els serveis jurídics del Bisbat varen donar per fet que els pertanyia. Però, quan la relació va arribar a les esglésies per ser revisada, des de Pollença varen avisar que l’immoble era de l’Ajuntament. El vicari episcopal del Patrimoni Històric i Cultural de Mallorca, Francesc Vicens, ha explicat que aquesta errada també està resolta des de l’any 2016. Continua apareixent a la llista d’immatriculacions perquè el document del Govern estatal arriba fins un any abans, el 2015.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella