L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Sebastià Taltavull ha citat tots els representants de les religions catòlica, musulmana i jueva a "col·laborar" perquè "la convivència d'aquestes sigui en pau"
Sebastià Taltavull, bisbe de Mallorca, participarà aquest divendres en un acte a Palma organitzat per associacions musulmanes de Balears, amb motiu de l’inici del Ramadà.
Segons ha explicat el mateix Taltavull en roda de premsa, “aquesta serà la primera vegada que participaré del Ramadà”. “La meva assistència a l’inici del Ramadà aquest divendres i la reunió la setmana passada amb associacions de jueus a Balears pretén trobar punts de confluència entre les tres religions monoteistes”, ha dit.
El bisbe de Mallorca ha ressaltat, a més, la necessitat de “saber conviure en els diferents pobles i ciutats on aquestes religions tenen presència”.
Finalment, Sebastià Taltavull ha citat tots els representants de les religions catòlica, musulmana i jueva a “col·laborar” perquè “la convivència d’aquestes sigui en pau”.
60.000 musulmans de Balears comencen el mes del Ramadà
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues