Logo IB3N
X

El bisbe mallorquí Antoni Vadell, ingressat i en estat molt greu a l’hospital Clínic de Barcelona

El mes de juliol va anunciar que li havien detectat un tumor al pàncrees

19/12/2021

El bisbe mallorquí Antoni Vadell, ingressat i en estat molt greu a l’hospital Clínic de Barcelona

265

El bisbe mallorquí Antoni Vadell està ingressat en estat molt greu a l’hospital Clínic de Barcelona. El mes de juliol va anunciar que li havien detectat un tumor al pàncrees. Així ho ha confirmat l’arquebisbat de Barcelona, on exerceix com a auxiliar des de l’any 2017. També és vicari general de l’Arxidiòcesi de Barcelona i, als seus 49 anys, Antoni Vadell és un dels bisbes més joves de l’Estat.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella