Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
El taller de restauració del Bisbat de Mallorca rebrà demà la Medalla d'Or de l'Ajuntament de Palma
Maria Reig és des de fa més de 20 anys la directora del taller de restauració del Bisbat. Avui, jornada de portes obertes amb motiu de la medalla d’or que demà els lliurarà l’ajuntament de Palma, han rebut la visita del bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull.
Fa quasi 40 anys que mossèn Miquel Garau va engegar el taller de restauració per ordre del Bisbe Teodor Úbeda. Després de molta feina i millora constant, aquest taller de restauració ha esdevingut una entitat essencial per a la preservació de bona part del patrimoni sacre.
Una de les tasques més importants del taller de restauració són, a més de la preservació i conservació d’obres d’art, és també la seva difusió. Per això, com ha succeït avui, organitzen periòdicament jornades de portes obertes al públic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues