Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Molta gent, manco bosses i descomptes que van des del 20 al 70%
Activitat intensa avui als comerços de les Illes amb motiu del Black Friday. També als accessos dels centres comercials. Una jornada que molts han aprofitat per comprar i d’altres, almanco, per passejar.
Molta gent, manco bosses i descomptes que van des del 20 al 70 per cent. Així és el Black Friday, que poc a poc arrela dins la tradició balear. Després d’una baixada al migdia, el capvespre hem tornat veure molt de moviment a les tendes. I els aparcaments dels centres comercials ben plens.
Molts han aprofitat les ofertes per avançar els regals de Nadal. De fet, molts comerços permeten fer les devolucions fins a mitjan gener i fins i tot al febrer. L’eufòria pel Black Friday s’ha notat també en les vendes on-line. Els petits electrodomèstics i aparells d’electrònica, com ordinadors, televisors i consoles han estat els productes estrella.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat