Quin animal ha ferit la turista a peu de mar a la Platja de Palma?
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada

Els aparadors de les botigues ja fa setmanes que anuncien descomptes pel Black Friday en un moment en que el gruix de vendes es fa per Internet
Els aparadors de les botigues ja fa setmanes que anuncien descomptes pel Black Friday en un moment en què el gruix de vendes es fa per internet. Des del telèfon mòbil i amb poc més d’un clic podem comprar de tot, amb els descomptes que s’hi ofereixen pertot arreu des de fa setmanes.
Segons l’Institut Nacional d’Estadística (INE) en el darrer trimestre un 96,3% dels balears varen utilitzar internet i més del 60,5% hi va comprar. Però també hi ha a qui li agrada passejar i comprar a les botigues físiques, per poder assajar-se la roba. Són consumidors que agraeixen el tracte proper i personalitzat.
Els comerciants asseguren que “no és fàcil” competir amb les ofertes de les grans franquícies, però que els clients “esperen aquestes ofertes.” D’altres botigues, però prefereixen no participar en la campanya.
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta